Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 38 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití online marketingu v prostředí čínského trhu
Kotalová, Petra ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Glockner, Martin (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem využití online marketingu jako marketingové strategie v rámci čínského online spotřebitelského trhu. Cílem je zjistit, jakou roli hraje online marketing v životě čínského spotřebitele, jak ovlivňuje proces nákupního rozhodování daného spotřebitele a zda čínské tržní prostředí disponuje předpoklady pro rozvoj online marketingu. Jedná se o analýzu specifik online marketingu v prostředí čínského trhu ve spojení s charakteristikou čínských digitálních spotřebitelů. Díky této analýze je možno identifikovat příležitosti, které z tohoto vztahu mohou vyplynout pro obchodníky na čínském B2C trhu. Rovněž nabízí možnost porovnání chování čínských digitálních spotřebitelů s českou online spotřebitelskou komunitou, čímž usnadňuje tuzemským firmám pochopení specifik čínského online trhu a případnou adaptaci své strategie pro tento trh. Práce je doplněna o dotazníkové šetření zkoumající specifika výše zmiňované české online spotřebitelské komunity.
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Vildová, Tereza ; Šimůnek, Michal (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Bakalářská práce se zabývá užitím digitálních technologií v marketingu. Cílem práce je popsat a zhodnotit nástroje, které využívala společnost Sephora během své vánoční kampaně pro rok 2016. V první části se práce věnuje marketingu 21. století se zaměře-ním na digitální marketing a jeho trendy, vlastnosti, cíle a nástroje. Dále práce vymezuje sociálně sítě, webové stránky a mobilní marketing. Charakterizuje jejich jednotlivé komunikační prostředky, se kterými se následně pracuje v empirické části. V empirické části se práce zabývá popisem a analýzou digitálních nástrojů, které společnost využila během konkrétní kampaně. Na konci práce jsou uvedené výhody a nevýhody jednotlivých nástrojů s navrženým souborem doporučení pro následující kampaně společnosti.
Analýza marketingového mixu mobilních aplikací ???
Hevesiová, Tamara ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá mobilními aplikacemi z hlediska jejích marketingového mixu. Jejím cílem je zhodnocení možností využití marketingových nástrojů mobilních aplikací a poskytnutí tak vydavatelům aplikací podklad pro sestavování marketingového mixu. Teoretická část se věnuje uvedení do problematiky mobilních aplikací a představení taktických nástrojů, které využívají. Navazující praktická část zkoumá a porovnává specifika jednotlivých nástrojů z pohledu preferencí a názorů uživatelů, získaných z dotazníkového šetření, v kombinaci s informacemi o zastoupení konkrétních vlastností aplikací v app storech Google Play a Apple App Store, získaných z webových stránek těchto app storů. Praktická část taky porovnává spolupráci vývojářů s app story Google Play, Apple App Store a Windows Store při distribuci aplikací pomocí dostupných informací o podmínkách a pravidlech spolupráce z web stránek těchto app storů. Práce je ještě doplněna o informace z televizního pořadu Applikace o efektivitě této formy propagace aplikací. Závěr práce obsahuje zhodnocení jednotlivých marketingových nástrojů mobilních aplikací a doporučení pro vydavatele aplikací.
Nové marketingové metody v knihovnách
Steklá, Zuzana ; Landová, Hana (vedoucí práce) ; Dombrovská, Michaela (oponent)
V posledních několika letech se marketing zařadil mezi klíčové procesy v knihovnách, slouží jako účinný nástroj konkurenčního boje, prostředek k definování identity knihovny a nový způsob komunikace s uživateli. Knihovny využívají nástrojů klasického marketingu, který je primárně určen ziskovým organizacím, proto musí brát ohled na odlišnosti ziskového a neziskového sektoru. Mezi tyto odlišnosti patří cíle organizace, její zaměření a správa financí. Základem kvalitního marketingu je analýza prostředí, ve kterém se knihovna pohybuje, rozbor uživatelské základny a chování uživatelů, segmentace, targeting a positioning. Současné trendy vedou knihovny k využívání nových marketingových metod. Mezi nejoblíbenější metody patří guerilla marketing, marketing sociálních médií, mobilní marketing a green marketing. Guerillový marketing a marketing sociálních médií knihovnám vyhovují, protože nevyžadují finanční, ale osobní investice. Ke tvorbě kampaní je třeba využít informace, znalosti, kreativitu tvůrce. Mobilní marketing umožňuje zastižení zákazníka v jakékoli životní situaci. Pomocí green marketingu se může knihovna prezentovat jako organizace s lidskou tváří, které leží na srdci ochrana životního prostředí. Při tvorbě kampaní založených na nových marketingových metodách by měli knihovny sledovat následující...
Návrh marketingového mixu pro systém SMSbrána
Zbořilová, Lucie ; Švrček, Ondřej (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „Návrh marketingového mixu pro systém SMSbrána“ je definování jednotlivých nástrojů marketingového mixu se zaměřením na marketingovou komunikaci na internetu a jejich využití pro systém SMSbrána. Práce se skládá ze tří oddílů. V první části práce jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti marketingového mixu, ze kterých vychází druhá část. V analytické části jsem provedla rozbor a specifikaci produktu, díky čemuž jsem definovala hlavní nedostatky systému. V rámci třetí části jsem navrhla doporučení pro odstranění definovaných nedostatků.
Mobilní aplikace na podporu značky T-Mobile
Tichý, Michal ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Kolouchová, Daniela (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá mobilními aplikacemi Našim pro radost a Můj T-Mobile od společnosti T-Mobile a jejich využitím v marketingu. Nástrojem práce je rozbor jednotlivých mobilních aplikací, jejich funkcí, vývoje a služeb, které poskytují. Dále práce obsahuje dva typy šetření, jedno na základě rozhovorů s manažery, druhé na základě online dotazování uživatelů. Cílem práce je srovnání obou šetření a vydání doporučení pro budoucí vývoj aplikací. První část práce obsahuje důležité teoretické poznatky k tématu mobilního marketingu a mobilních aplikací. Podkladem pro tuto část jsou vědecké studie, odborné internetové zdroje a knižní zdroje. Druhá část práce je věnována společnosti T-Mobile a jejím aplikacím, rozhovorovému šetření, dotazníkovému šetření a následnému srovnání s doporučením pro společnost T-Mobile. V této části je vycházeno z polostrukturovaných rozhovorů s manažery společnosti T-Mobile a z online polostrukturovaného dotazníku s uživateli.
Analýza nástrojů digitálního marketingu v hudebním průmyslu
Špicová, Jarmila ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá jednotlivými nástroji digitálního marketingu a je-jich využitím v hudebním průmyslu. Cílem mé diplomové práce je analýza dostupných nástrojů a následné vymezení míry užívání. Hlavní výzkumná otázka zní Jaké nástroje digitálního marketingu jsou v současné době nejvíce používané v hudebním průmyslu?. K řešení této otázky jsem zvolila výzkumných metod pozorování, studia dokumentů a písemného dotazování aplikovaných na Českou republiku. Přínosem této práce je návod na zefektivnění užívání jednotlivých nástrojů digitálního marketingu pro hudebníky České republiky.
Mobilní marketing - současný stav a budoucnost
Mysliveček, David ; Šperková, Lucie (vedoucí práce) ; Koubský, Petr (oponent)
Cílem této bakalářské práce je seznámit čtenáře s pojmem mobilní marketing, jeho možnostmi a druhy v dnešní moderní době a také s legislativou této problematiky v České republice. Na základě vlastního průzkumu je určen nejvíce a naopak nejméně oblíbený druh mobilního marketingu. V praktické části je provedena analýza mobilní aplikace společnosti, která se zabývá informačním servisem na poli technologických novinek. Na základě průzkumu mezi samotnými uživateli a celkové analýzy aplikace je navrhnuto možné vylepšení v následném vývoji aplikace a mobilním marketingu.
Využití nových forem marketingové komunikace v komunikačním mixu firmy
Popelka, Ondřej ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou nových forem marketingové komunikace a zkoumá možnost jejich využití při aplikaci na vybraný existující subjekt, kterým je v mém případě Golf Club Bitozeves. V teoretické části jsou představeny jednotlivé formy marketingové komunikace spolu s prostředky jejich šíření. Praktická část se zabývá aplikací těchto forem marketingové komunikace na subjekt vytvořením konkrétních modelových kampaní a jejich následovného porovnání z pohledu atributů, jakými je cena realizace kampaně, časová náročnost realizace jednotlivých kampaní či počtu potenciálních zákazníků získaných těmito metodami.
Návrh a vyhodnocení online propagace projektu Qool.cz
Bujalková, Jana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Križan, Dalibor (oponent)
Diplomová práce se zabývá internetovou a mobilní reklamou a jejich aplikací pro projekt Qool.cz. Úvod práce je věnován problematice internetového a mobilního marketingu -- možnostem reklamy na internetu a v mobilu, nabízeným platebním modelům, reklamním formátům a jejích vzájemnému porovnání. V celé práci je kladen důraz na mobilní marketing, konkrétně tři hlavní pilíře -- mobilní web, mobilní aplikace a reklama cílená na mobilní telefony. V praktické části pak mapuji jejích využití na projektu Qool.cz. Cílem diplomové práce je vyhodnotit účinnost jednotlivých forem propagace na internetu. Druhotným cílem diplomové práce je podat ucelený obraz o možnostech využití mobilních technologií v marketingu a jejích rostoucím významu v marketingovém mixu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 38 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.